一人でやるか、皆でやるか。

Standard

一人でやろうかと考えていたが、春夏秋冬を3年間と非常に長丁場だから途中でくじけそうになっても、一緒にやる人がいればお互い頑張れると思った。きっと興味のある人もいるだろう。
一緒に走っている人達にメールをしてみると3人が興味を持ってくれた。
ちょうど学校関係の忘年会もあり、その席で話してみようと思っていたが、一次会は子ども達の面倒でそれどころではなくなっていた…ので、二次会で話してみると興味のある人複数。お店はアサガヤエベス。
昌さん、忠さん、佐さん、元さん、近さん。メールで當さんもまぜてくれと。

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s